دولت مردان باید نهایت سعی و کوشش خود را در گسترش عدل
که یکی از اهداف حضرت مهدی است به کار گیرند.
پیامبر اکرم چنین فرموده اند:
دلهای بندگان را پر از عدالت میکند و عدلش فراگیر می شود.
(الغیبه طوسی ص179)
توجه توحه:
حکومت داری نباید هدف اصلی برای دولتمردان در
جمهوری اسلامی باشد بلکه باید وسیله ای برای گسترش
عدالت به تمام معنا در روی زمین باشد.
امیرالمومنین درخطبه201 نهج البلاغه میفرماید:
ای مردم در راه راست از کمی روندگان نهراسید...
چه لذتی دارد که تو بیایی
در میان این همه زور و زر و تزویر
و همه باهم
یک صدا
یک نفس
یک پیمان
به تو رای بدهیم ای انتخاب اصلح ما...

موضوعات مرتبط: منتظر ، دلنوشته ، حدیث ، یا صاحب الزمان عج
منتظر...
ما را در سایت منتظر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 158 تاريخ: دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت: 15:26