عاشورا...

خرید بک لینک

منتظر

يك دهه عزا گرفتيم؛ الحمدلله!

راستش كمى خسته هم شديم!
قصه را شنیدیم و خسته شدیم!
نه دیدیم و نه چشيديم... ولی خسته شدیم!

تازه تمام مصیبتهای «یک ظهر تا غروب» را برایمان تقسیم کردند در «يك دهه»... ولی خسته شدیم!

گرما، عطش، داغ، سبّ پدر، هلهله، قهقهه و ... را هم اضافه كن!
اينها همه مىشود؛
لا یوم کیومک یا اباعبدالله!
میشود؛
آجرک الله یا صاحب الزمان!
میشود؛
سلام بر قلب زینب صبور

منتظر...

ما را در سایت منتظر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 171 تاريخ: پنجشنبه 30 آبان 1398 ساعت: 23:46

صفحه بندی