حاج اسماعیل دولابی میفرماید: طاهرا میگوییم آقا می آید ولی در
حقیقت ما به خدمت حضرت می رویم ما به پشت دیوار دنیا رفتیم و گم شدیم
باید از پشت دیوار بیرون بیاییم تا ببینیم که حضرت از همان ابتدا حاضر بودند
امام زمان گم نشده است ما گم شده ایم.
از حضرت فاطمه روایت شده که پیامبر اکرم فرمودند:
امام همچون کعبه است که مردم باید به سویش بروند نه اینکه
منتظر باشند تا او به سوی آن ها بیاید.
تا ما نخواهیم او نمی آید کافییست از خودمان شروع کنیم.
( مصباح الهدی ص319) (بحارالانوارج36 ص353)
میگویند برای استجابت دعا باید آن را تکرار کرد
و امید به اجابتش داد...
امروز با امید دیدارتان و به تکرار هر روزه دعا میکنم
اللهم عجل لولیک الفرج.

موضوعات مرتبط: عشق ، دلنوشته ، حدیث ، یا صاحب الزمان عج
منتظر...
ما را در سایت منتظر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 158 تاريخ: دوشنبه 8 خرداد 1396 ساعت: 15:26