یعنی اسارت
این پیام زینب است!
هنگامى كه حضرت زينب (س) متولد شد، مادرش حضرت زهرا (س) او را نزد پدرش
اميرالمؤ منين (ع) آورده و گفت :
اين نوزاد را نامگذارى كنيد!
حضرت فرمود: من از رسول خدا جلو نمى افتم .
در اين ايام حضرت رسول اكرم (ص) در مسافرت بود. پس از مراجعت از سفر، اميرالمؤ منين
على (ع) به آن حضرت عرض كرد:
نامى را براى نوزاد انتخاب كنيد. رسول خدا (ص) فرمود:
من بر پروردگارم سبقت نمى گيرم .
در اين هنگام جبرئيل (ع) فرود آمده و سلام خداوند را به پيامبر(ص) ابلاغ كرده و گفت :
نام اين نوزاد را ((زينب )) بگذاريد! خداوند بزرگ اين نام را براى او بر برگزيده است .
بعد مصايب و مشكلاتى را كه بر آن حضرت وارد خواهد شد، بازگو كرد.
پيامبر اكرم (ص) گريست و فرمود:
هر كس بر اين دختر بگريد، همانند كسى است كه بر برادرانش حسن و حسين گريسته باشد.
منتظر...
ما را در سایت منتظر دنبال میکنید
برچسب: و هنوز,و هنوز در سفرم,و من هنوز عاشقم,وتورفتی و هنوز,و من هنوز دوستت دارم,سالها رفت و هنوز,آهای همیشه و هنوز قلبم,و خدا هست هنوز,آهاي هميشه و هنوز قلبم,خوب دیروز و هنوز, نویسنده: بازدید: 200