وقتی که بنده ای سجده کرد، ابلیس فریادمی زند وای بر من !
او اطاعت کرد، ولی من معصیت کردم ، او سجده کرد و من از این عمل سرباز زدم .
( بحار الانور، ج ,82 ص 233 )
وقت نمازه
پاشو پاشو يکم شيطونو اذيت کنيم يکم بينيش رو به خاک بمالونيم به اين نکته هم توجه کن سجده هاتو طولاني کن تا شيطون رو يه دل سير عذابش بديم پاشو عزيزم بعد نماز هم ١-تسبيحات حضرت زهرا ٢-دعاي سلامتي امام زمان فراموش نشه...