دلنوشته ی محرم...

خرید بک لینک

حضرت امام صادق علیه السّلام فرمودند :

احدي نیست در روز قیامت مگر آنکه آرزو میکند از

زوّار امام حسین علیه السّلام باشد .
زیرا مشاهده میکند با ایشان چه معامله اي شده و چه

کرامتی حق تبارك و تعالی در باره آنها منظور میفرماید.

کامل الزیارات باب 50 ح 1


u200d اَسبَت برای خودت!

شمشيرت هم در غلافش زيباتر است!
امام، خودت را میخواهد!
خودت را هم برای خودت ميخواهد نه خودش؛

تا تو هم طعم حيات طيبه را بچشی؛

تا تو هم مقام حبيب بودن را درك كنی...


حسين جان؛ اين حكايت هزار و اندی سال پيشِ عبيدالله بن حر

جعفی نيست، اين حكايت امروز من هم هست بيا و

اين محرمی كمكم كن كه همه ام بشود برای تو!

قلبم، دستم، زبانم و تمام وجودم...


سلام بر ماهِ عزايت؛


محرم امسال هم با بيعت با تو آغاز میكنم
لبيك يا حسين..

عبیدالله بن حر جعفی، از کسانی بود که دعوت امام حسین

برای همراهی را نپذیرفت. امام حسین (علیه السلام)

در منزلگاه قصر بنی مقاتل به دیدار او رفتند و او را به

یاری خود فراخواندند اما وی گفت اسبم برای شما،

من را معاف دارید. امام نیز بدو گفتند نه حاجت به تو دارم و نه به اسب تو.

Image result for u202bمن تورو دارم هیچی نمیخوامu202c

منتظر...

ما را در سایت منتظر دنبال می‌کنید

برچسب: دلنوشته, نویسنده: بازدید: 169 تاريخ: چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت: 14:08

صفحه بندی