کلامی زیبا و تلنگرآمیز...
صفحه اصلی
آرشيو مطالب
عناوین مطالب
تماس با من
پروفايل
منتظر
آخرین مطالب
یک شب میان روضه ی محرمت...
محرم و صفر...
باز محرمت میاد از راه...
عاشورا...
مکتب عاشورا...
درس عاشورا...
اشک بر ابا عبدالله...
مشهد شهیدان....
غرور و تکبر...
راستی تو را نجات می دهد...
امکانات وب
کلامی زیبا و تلنگرآمیز...
مرحوم حاج اسماعیل دولابی:
نه انتظار ما طوریست که آنها پهلوی ما بیایند،
نه حرکت ما طوریست که ما به آنطرف برویم و او را ببینیم.
اگر براستی منتظری، چرا لاغر نشده ای(از تلاش فراوان برای ظهور)؟
به محض اینکه حقیقتاً منتظر شوی، او میرسد.
آیا خوبَست آدم اینقدر بی رگ (غیرت) باشد؟
دوستت ۱ ساعت دیر از سفر بیاید، اینهمه بی تابی میکنی.
اگر منتظری آثارش کو؟
ما سه دسته انتظار داریم:
1-کسیکه از دوری زیاد، یاد امام میکند و انتظار دیدارش را میکِشد تا آثاری ببیند.
2-کسیکه آثار و جلوه ای از امام دیده، که فرموده اند:
فرج امام زمان، فرجِ خود شماست.
یعنی انتظار و دعا، برای خود شما گُشایش(در کارهایتان) می آورد.
3-اگر انتظار و محبت به کمال برسد، دیدن یا ندیدنِ حضرت،
در یقینش اثر ندارد و در همه وقت با قلب خود مشاهده میکند.
مثل پیامبراکرم و اُویس قرنی که به ظاهر اصلا یکدیگر را ندیدند، اما هرگز از هم جدا نبودند.
امام سجاد نیز در اینباره فرموده اند:
منتظرین واقعی در زمان غیبت، برتر از مردم تمام زمان ها هستند؛
زیرا آنقدر از جانب خدا عقل و معرفت پیدا کرده اند
که غیبت و شُهود برای آنها فرق نمیکند.
مصباحُ الهُدی؛ ص ۳۱۹
دردیست
در
دلم
که
دوایش
نگاه توست...صلوات
اللهم عجل لولیک الفرج
منتظر...
ما را در سایت منتظر دنبال میکنید
برچسب:
نویسنده:
بازدید: 140
تاريخ: شنبه 31 تير 1396 ساعت: 2:18
صفحه بندی
آرشیو مطالب
اسفند 1395
شهريور 1395
مهر 1395
آبان 1395
دی 1396
بهمن 1396
خرداد 1396
تير 1396
مرداد 1396
شهريور 1396
مهر 1396
آذر 1396
دی 1397
بهمن 1397
اسفند 1397
آبان 1397
آذر 1397
فروردين 1398
ارديبهشت 1398
شهريور 1398
آبان 1398
پيوندهای روزانه
قیمت سرور مجازی
گروه حقوقی فرشاد قاسمی
ساخت وبلاگ
آرشیو لینکها
لینک دوستان
اجاره خودرو در تهران
بیت کوین
هاست ایمیل
خرید گوشی
خرید بک لینک
ارز دیجیتال
دانلود آهنگ جدید
خبرنامه