چرا نباید؟؟؟

خرید بک لینک

چرا نباید در ماه رمضان به یاد یک مناسبت یک ماهه درباره ی

امام زمان(عج) بیفتیم؟

این به خاطر دینداری سکولار است...به خاطر همان دینی که قرن ها

طاغوت ها خواسته اند ما بدون امات عبادت کنیم و بدون ولایت دنبال تقوا باشیم

گفت نماز بی ولای او عبادتی است بی وضو....

ماه رمضان بدون امام زمان (عج) مثل نماز بی وضو است!

امام باقر فرمودند: تمام حج به لقا امام است..وباز فرمودند:

غرض از حج ماییم خدا فرموده که این سنگ ها را طواف کنید

تا در نهایت به محضر امام برسید و ولایت و نصرت خودتان را

به امام زمانتان ابراز و اعلام کنید.

(کافی)(عیون اخبارالرضا ج2 ص262)

از نقشه های بشر نباید دلهره داشت

چرا که اراده ی خداوند بالاتر از هر اراده ایست

آرام جان و مونس قلب رمیده یعنی تو ای امامم

دردهایم به تو نزدیکترم کرده یا صاحب الزمان که حکم طبیب مایی

حرفم این است که یک وقت مداوا نشوم...

Related image

موضوعات مرتبط: منتظر ، عشق ، خدا ، دلنوشته

منتظر...

ما را در سایت منتظر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 16:24

صفحه بندی