
xa0فردی نزد امام علی علیه السلام آمد وچندین بار گفت: یا امیرالمؤمنین، من عمل خلافی مرتکب شده ام، حد الهی را بر من جاری کن. xa0امام چهار بار روی از او برگرداند ودر آخر خشمگین شدند و فرمودند: چقدر زشت است که انسان گناهش را نزد دیگران بگوید! چرا گناهت را به من می گویی؟ مگر بین خود و خدایت توبه نکرده ای؟ سپس حضرت فرمود: به خدا قسم اگر او بین خود و خدا توبه می کرد بالاتر از این بود که پیش من اعتراف کند و ...
ادامه مطلب